vrijdag 11 november 2011

Een nieuw jasje

Voila! Onze blog in een nieuw jasje. 
Niet dat we het oude al zo beu waren. 't Is eigenlijk dat we er een beetje uitgegroeid zijn. 
En dus dacht ik: laat ik die blog eens een beetje aanpassen. Wat meer op maat. 
Dus ging ik wat prutsen. En prutsen dat is niet zoveel verschillend van verprutsen... 
en plots was het vertrouwde blogjasje weg. Foetsjie. 
Vervangen door strak zwart. Ok, dat slankt geweldig af, maar oogt toch wat somber. 
En somber moet onze blog geenszins zijn. En 't was ook geenszins mijn bedoeling. 
Integendeel, mag het een beetje luchtig, en een beetje kleurrijk en een beetje vrolijk? Het leven zoals het is met het ketogeen dieet is niet altijd luchtig of vrolijk, maar zeker wel kleurrijk!
Dus...
prutste ik nog wat. Nog wat. En nog wat.
En toen was het plots dit!

Met dank aan de huisgenoten die de kalmte zelf bleven en zich akkoord verklaarden met een maaltje Fastfood.Met dank aan Valentine die machtig mooie foto's voor ons maakte, waar u eindelijk eens eentje van te zien krijgt. Het verhaal hoe ik als foto-assistente onder de slagroomspetters geraakte, dat is voor een andere keer... 

foto: Valentine Van der Hauwaert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...