woensdag 20 april 2011

Op het randje

Zalig weertje vandaag. Zalige namiddag met ons Mie-ke en vriendje in de speeltuin. Moeders lekker kletsen. Verzadigd met de fiets naar huis. En daar gebeurt het: een kleine uitschuiver op het vernieuwde ringfietspad. Mie-ke fietst wel graag zo'n beetje 'op het randje'. Ik heb haar al vaker gewaarschuwd dat ze iets meer afstand mag houden, want met de nieuwe asfaltlaag is er soms wel tot 20cm hoogteverschil met de zachte berm. En dat is behoorlijk indrukwekkend als je opzij slipt.
Resultaat: een uurtje op de spoedafdeling en vijf hechtingen. En ook de fiets moet even langs de fietsendokter.

Weinig waarschijnlijk dat ze deze blog lezen, maar ik wil langs deze weg toch even de blonde dame en de verpleegster-mama met de twee stoere jongetjes heel hartelijk bedanken voor hun bezorgde aandacht.
Een schril contrast met de fietsers die intolerant foeteren omdat we een deel van het fietspad versperren. Zo'n reacties zijn toch ook wel 'op het randje', vind ik. Ik hoop van harte dat er voor hen ook iemand stopt. Ik kan het hen ten zeerste aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...