zondag 16 oktober 2011

Kookinspiratie shoppen.

Ik heb het al ooit eens gehad over een bizarre nevenwerking van het ketogeen dieet. Het is nog steeds niet over.
Een nieuwe supermarkt in de buurt? Wij gaan snuisteren en potjes lezen. In de boekenwinkel vind je ons gegarandeerd op de afdeling kookboeken. Maar het neusje van de zalm blijft natuurlijk een echte kookwinkel. Daar zijn we uren zoet.

We hebben net zo'n rondje funshopping achter de rug. Ik heb mijn ogen weer uitgekeken. Tegenwoordig vind je ook wel voor elk menu een apart toestel. Gaande van koffie-apparaten, popcornmachines, ijslollie-makers, chocolade- of andere fonduetoestellen, slagroomspuiten in alle maten, een muffinmachine, blenders en keukenrobots in alle kleuren van de regenboog, hakkers en slicers voor elke groente eentje. Ik wil alles. De keuze is groot, mijn beurs te klein.

Maar hé, ik heb natuurlijk ook wel al wat in de kast staan aan min of meer bruikbare toestelletjes. Dit snijapparaatje om groentensliertjes te maken is bijvoorbeeld een leuke. In een volgend bericht lees je wat wij er mee doen!

groentenslierten maken op twee snijbreedtes,
toestel van het merk Gefu

Maar die ijslolliemachine zet ik misschien toch op mijn verlanglijstje. Voor ons Mie-ke, of wat dacht je?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...